Läkarbesök..

Finns det något bättre ställe att spendera fredagen än på sjukhuset? ;) Det har i alla fall vi gjort...
Får man säga/tycka att läkarbesök är onödiga? I så fall tycker jag det idag... När vi va på 6 månaders kontroll med barnen så tyckte läkaren att deras tredje tå (vet inte vad den kallas?) satt lite trångt. Ska inte gå in på detaljer för tycker fötter är ofräscht, men mina tår är inte heller helt raka och perfekta, så antog att han bara skulle konstara detta.
Men inte...
Remiss skrevs till ortoped och i måndags dök kallelsen ner här, det visade sig att vi skulle både till röntgen och ortopeden. Jag brukar göra det mesta ensam med barnen men kände att röntgen själv med två barn blev för mycket, så Anders fick ta ledig från jobbet.
Idag har vi alltså väntat, röntgat fötter, väntat, väntat, för att komma in till ortopeden som konstaterade att detta är helt normalt och inte konstigt alls...
Jaja, på ett sätt är det väl alltid skönt att kolla upp saker, hellre en gång för mycket, men det här?!

Så idag har även fötterna på barnen fått en OK stämpel, man kan inte säga annat än att mina barn är väl undersökta! =)

I eftermiddag skulle det varit badtunna med jobbet, men eftersom Anders fick vara borta från jobbet ganska länge idag så får han jobba och jag är hemma med barn....men vad gör väl det? Jag kan ju alltid packa och förbereda för helgen istället... =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0